Termenii și condițiile Magazinului Online planta-medicinala.ro sunt guvernate de prevederile relevante ale Codului Comercial, astfel cum a fost modificat, și de alte reglementări legale general obligatorii.

Definiții

Cu excepția cazului în care contextul implică altfel, termenii de mai jos au următoarele semnificații: planta-medicinala.ro, vânzător sau furnizor înseamnă NETGATE Technologies s.r.o., Tajovského 8, 971 01 Prievidza, Nr. ID companie: 36710881, ID fiscal: 2022297431 Client, Client sau Cumpărător - înseamnă o persoană fizică sau juridică care a intrat într-o relație de afaceri cu vânzătorul Bunuri sau articol - înseamnă toate produsele enumerate în catalogul valabil și lista de prețuri a magazinului netgate.sk.

Comanda și livrarea mărfurilor

1. Adăugați marfa în coș

2. Completați detaliile necesare pentru achiziție

3. Alegeți metoda de plată și livrare a bunurilor

4. Confirmați comanda

Procesăm comenzile cât mai curând posibil în timpul zilei și trimitem clientului un e-mail despre confirmarea comenzii, metoda de plată, starea mărfurilor în stoc și expedierea mărfurilor. În anumite cazuri, este posibil să solicităm o confirmare telefonică a comenzii, deci este necesar să furnizați contactul telefonic la comandă. În cazul în care verificăm comanda și nu reușim, vom anula comanda.

Metoda de plată

Ramburs, Transfer bancar, PayPal, Internet banking, Carduri de plată, OmniPay, MojePlatba, ePayments, mMoney, Fio banka, Spořitelna, superCASH, Cont GoPay, Bitcoin

Termene de livrare și expediere a mărfurilor

Bunurile care sunt în stoc intern sunt de obicei expediate în 1 până la 2 zile. Mărfurile care sunt în stoc extern sunt expediate în termen de 3-6 zile. Vă vom informa despre bunurile pe care nu le avem în stoc. În mod standard, trimitem mărfuri prin poșta slovacă sub forma unui pachet ramburs. Din momentul expedierii mărfurilor, timpul obișnuit de livrare este de 1-2 zile lucrătoare. Cu toate acestea, depinde de poștă și uneori poate fi prelungit. Dacă nu primiți bunurile în termen de o săptămână de la notificarea expedierii mărfurilor, vă rugăm să ne contactați.

Primirea mărfurilor

Clientul trebuie să verifice completitudinea și integritatea acestuia atunci când primește expedierea. Dacă sunt detectate defecte ale mărfurilor, acest lucru trebuie raportat fără întârziere. Orice reclamații ulterioare privind cantitatea de bunuri sau daunele fizice ale acestora nu pot fi acceptate.

Prețuri

O listă de bunuri și prețuri de vânzare este conținută în catalog. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza acest catalog și lista de prețuri în funcție de modificările prețurilor bunurilor de către producătorul sau distribuitorul de la care vânzătorul comandă bunurile. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile din lista de prețuri valabilă. Toate prețurile includ TVA (20%).

Plăţi

Plățile se fac în euro, plata fiind efectuată în numerar la primirea rambursului sau prin depunere în avans în contul vânzătorului.

Anularea comenzii

Vânzătorul are dreptul de a anula comanda dacă:

1, cumpărătorul furnizează date nevalide

2, cumpărătorul alege plata în avans în cont ca metodă de plată și nu plătește întreaga sumă pentru bunurile comandate chiar și după ce i s-a cerut (prin e-mail sau telefon).

Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda până în momentul primirii unui e-mail de confirmare a expedierii bunurilor comandate. Odată primit e-mailul de confirmare, comanda nu poate fi anulată, iar cumpărătorul este obligat să accepte expedierea și să plătească întreaga sumă. În cazul în care Cumpărătorul nu acceptă expedierea și nu plătește întreaga sumă pentru bunurile comandate, Vânzătorul are dreptul de a solicita plata tuturor costurilor de transport și ambalare de la Cumpărător.

Retururi/Retrageri

Procedura de returnare/retragere:

- Completați

formularul de retragere. FORMULAR DE RETRAGERE

- Împachetați bunurile și trimiteți-le împreună cu formularul și o copie a facturii la adresa noastră: NETGATE Technologies s.r.o., Tajovského 8, 971 01 Prievidza. De asemenea, adăugați numărul contului în care doriți să returnați banii.

- Vă recomandăm să asigurați transportul. Nu trimiteți numerar la livrare. Nu acceptăm numerar la livrare.

- Vă vom trimite un e-mail informativ la primirea expedierii

- Vom trimite banii în cont în termen de 14 zile

Condiții de retragere

În cazul în care Vânzătorul nu își poate îndeplini obligațiile care decurg din Contractul de Cumpărare din cauza epuizării stocurilor Vânzătorului, a indisponibilității bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor convenite în Contractul de Cumpărare a întrerupt producția sau a făcut modificări atât de grave care au făcut imposibilă îndeplinirea obligațiilor Vânzătorului care decurg din Contractul de Cumpărare sau din motive de forță majoră, sau dacă chiar după depunerea tuturor eforturilor, care poate fi solicitat în mod corect de la Cumpărător, nu este în măsură să livreze bunurile Clientului în perioada specificată în acești Termeni și Condiții sau la prețul specificat în Comandă, Vânzătorul este obligat să informeze imediat Cumpărătorul despre acest fapt și, în același timp, este obligat să ofere Cumpărătorului o prestație înlocuitoare sau posibilitatea ca Cumpărătorul să se retragă din Contractul de Cumpărare (să anuleze Comanda). În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de Cumpărare din motivele specificate în acest punct al prezentei Reclamații și Condiții de Afaceri, Vânzătorul este obligat să returneze Cumpărătorului plata în avans deja plătită pentru bunurile convenite în Contractul de Cumpărare în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract prin transfer în contul desemnat de Cumpărător.

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare fără a oferi un motiv în conformitate cu prevederile secțiunii 7 și următoarele din Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorilor în cazul vânzării la distanță (denumită în continuare "Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță") în termen de 14 zile de la primirea bunurilor sau de la data încheierii contractului de furnizare a serviciilor sau a contractului de furnizare a conținutului electronic care nu este livrat pe un suport tangibil, dacă vânzătorul și-a îndeplinit în timp util și în mod corespunzător obligațiile de informare prevăzute la secțiunea 3 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță.

În această perioadă de la primire, cumpărătorul are dreptul de a despacheta și testa bunurile într-un mod similar cu cel obișnuit pentru achizițiile dintr-un magazin clasic "fizic", în măsura necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționalitatea bunurilor.

Termenul de retragere din contract începe în ziua în care Cumpărătorul sau un terț desemnat de Cumpărător, cu excepția transportatorului, preia toate părțile bunurilor comandate sau dacă a) bunurile comandate de Cumpărător într-o singură comandă sunt livrate separat, de la data primirii bunurilor care au fost livrate ultimele, b) livrează bunuri formate din mai multe părți sau bucăți, de la data primirii ultimei părți sau a ultimei piese, c) în baza unui contract, livrează bunurile în mod repetat într-o perioadă determinată, de la data primirii primului bun livrat. Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare, al cărui obiect este achiziționarea de bunuri, chiar înainte de începerea perioadei de retragere.

Cumpărătorul trebuie să se retragă din contract în scris într-un mod care să nu ridice nicio îndoială că contractul a fost retras sau sub forma unei înregistrări pe un alt suport durabil sau folosind forma specificată în acești Termeni și condiții de afaceri. Termenul de retragere din contract se consideră respectat dacă a fost trimisă notificarea de retragere din contract. Retragerea din Contractul de Cumpărare în conformitate cu punctul precedent al acestor Termeni și Condiții de Vânzare trebuie să conțină informațiile solicitate sub forma retragerii din Contractul de Cumpărare specificate în acești Termeni și Condiții de Retragere, în special identificarea Cumpărătorului, numărul și data comenzii, specificația exactă a bunurilor, modul în care vânzătorul trebuie să returneze prestația deja primită, în special numărul de cont și/sau adresa poștală a cumpărătorului. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, orice contract auxiliar legat de contractul de cumpărare din care cumpărătorul s-a retras este, de asemenea, anulat de la început. Nu este posibil să se solicite cumpărătorului costuri sau alte plăți în legătură cu anularea contractului suplimentar, cu excepția plății costurilor și plăților specificate în dispozițiile secțiunii 9 alineatul (3), secțiunii 10 alineatele (3) și (5) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță și prețul serviciului, dacă obiectul contractului este furnizarea serviciului și furnizarea integrală a serviciului a avut loc.

Cumpărătorul este obligat să trimită bunurile înapoi la adresa sediului social al Operatorului sau să le predea Vânzătorului sau unei persoane autorizate de Vânzător să preia bunurile fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din Contractul de Cumpărare. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a propus ridicarea bunurilor personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de acesta. Termenul prevăzut în prima teză a acestui punct din acești Termeni și condiții de vânzare și reclamații se consideră respectat dacă bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a perioadei.

Cumpărătorul este obligat să livreze mărfurile vânzătorului complete, inclusiv documentația completă, nedeteriorate, de preferință în ambalajul original și neutilizate. Se recomandă asigurarea mărfurilor. Expedierile ramburs nu sunt acceptate de vânzător. Vânzătorul este obligat, fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 14 zile de la data livrării notificării de retragere din contract, să returneze Cumpărătorului toate plățile primite de la Cumpărător pe baza Contractului de Cumpărare sau în legătură cu acesta, inclusiv costurile de transport, livrare și poștă și alte costuri și taxe. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze plățile către Cumpărător în temeiul acestei clauze a acestor Termeni și condiții de vânzare și reclamații înainte ca bunurile să fie livrate Vânzătorului sau până când Cumpărătorul nu dovedește că bunurile au fost trimise înapoi Vânzătorului, cu excepția cazului în care Vânzătorul propune să ridice bunurile personal sau printr-o persoană autorizată de Vânzător.

Cumpărătorul suportă costul returnării bunurilor vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să preia bunurile. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a fost de acord să le suporte el însuși sau dacă nu și-a îndeplinit obligația în temeiul secțiunii 3 alineatul (1) litera (i) din Legea privind protecția consumatorilor la distanță. Cumpărătorul este răspunzător doar pentru scăderea valorii bunurilor care rezultă dintr-un astfel de tratament al bunurilor care depășește tratamentul necesar pentru a determina caracteristicile și funcționalitatea bunurilor. Consumatorul nu este răspunzător pentru o scădere a valorii bunurilor dacă vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a furniza informații cu privire la dreptul consumatorului de a se retrage din contract în temeiul secțiunii 3 alineatul (1) litera (h) din Legea privind protecția consumatorilor la distanță.

Vânzătorul este obligat să ramburseze prețul de achiziție pentru bunuri cumpărătorului în același mod în care cumpărătorul l-a folosit pentru plata sa, cu excepția cazului în care convine cu cumpărătorul asupra unei alte metode de rambursare fără a percepe cumpărătorului taxe suplimentare în acest sens. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din contract și livrează Vânzătorului bunuri folosite, deteriorate sau incomplete, Cumpărătorul se obligă să ramburseze Vânzătorului: a) valoarea cu care valoarea bunurilor a fost redusă în conformitate cu articolul 457 din Codul Civil în suma reală b) costurile suportate de Vânzător în legătură cu repararea bunurilor și readucerea lor la starea inițială, calculate conform listei de prețuri pentru serviciul post-garanție al bunurilor.

În conformitate cu această clauză a Termenilor și condițiilor de reclamație și de afaceri, Cumpărătorul este obligat să plătească despăgubiri Vânzătorului în cuantumul diferenței dintre prețul de achiziție al bunurilor și valoarea bunurilor la momentul retragerii din contractul de cumpărare.

În conformitate cu prevederile secțiunii 7 alineatul (6) din Legea privind protecția consumatorilor privind vânzarea la distanță, cumpărătorul nu poate retrage dintr-un contract al cărui obiect este: - vânzarea de bunuri realizate în conformitate cu cerințele speciale ale consumatorului, bunuri fabricate pe măsură sau bunuri destinate special unui consumator, - vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție care nu sunt adecvate pentru protecția sănătății sau din motive de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost rupt după livrare, - vânzarea de fonograme, înregistrări video, înregistrări audiovizuale, cărți sau programe informatice vândute în ambalaje de protecție, în cazul în care consumatorul a despachetat acest ambalaj, - furnizarea de conținut electronic, altul decât pe un suport corporal, în cazul în care furnizarea acestuia a început cu consimțământul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea unui astfel de consimțământ, pierde dreptul de retragere. - vânzarea de bunuri care au fost asamblate, pliate sau utilizate cumpărătorului în așa fel încât readucerea lor la starea inițială de către vânzător să nu fie posibilă fără efort suplimentar și costuri crescute, de exemplu, mobilier pliat sau asamblat etc.

Prevederile articolului 10 din acești Termeni și condiții comerciale și reclamații nu se aplică în mod expres entităților care nu corespund definiției unui consumator menționată în secțiunea 2 (a) Lege.

pretenție

Procedura de reclamație este netgate.sk reglementată de reglementările legale relevante în vigoare în Republica Slovacă și în Uniunea Europeană. Reclamație standard pentru bunuri de calitate scăzută sau deteriorate Pot fi solicitate numai bunurile achiziționate de la netgate.sk, plătite și numai în perioada de garanție, care este de 2 ani pentru toate produsele. Reclamația este tratată în conformitate cu Codul comercial aplicabil. netgate.sk este obligat să soluționeze plângerea în termen de cel mult 30 de zile de la inițierea acesteia.

Procedura de reclamație:

1, Contactați-ne prin e-mail folosind formularul de contact.

2, trimiteți mărfurile la adresa expeditorului coletului - NU RAMBURS.

3, Împachetați factura/bonul de livrare și o scurtă descriere a problemei cu mărfurile.

4, vom confirma livrarea bunurilor revendicate prin e-mail. Dacă acest lucru nu se întâmplă în termen de două săptămâni de la data expedierii, vă rugăm să ne contactați, deoarece este posibil să fi existat o pierdere în tranzit. Vă vom informa despre evoluția plângerii.

Reclamație cu privire la transportatorul de mărfuri

În cazuri rare, deteriorarea bunurilor apare din cauza maltratării de către curier. Dacă persoana care livrează încearcă să livreze bunuri sau ambalaje deteriorate sau incomplete, clientul poate refuza să accepte astfel de bunuri sau le poate accepta, dar vă recomandăm și să deschideți expedierea înaintea curierului, să o examinați cu atenție și să scrieți un raport de daune. Serverul este obligat să semneze o astfel de înregistrare. Dacă bănuiți că bunurile au fost deteriorate din vina transportatorului, vă rugăm să ne contactați imediat.

Perioada de garanție

Toate bunurile vândute sunt supuse unei perioade de garanție legală de 24 de luni.

Dispoziții finale

Relațiile și condițiile juridice care nu sunt reglementate în mod expres în acești Termeni și condiții, precum și orice litigii care decurg din neîndeplinirea acestor Termeni și condiții, sunt guvernate de prevederile relevante ale Codului comercial. Nici Vânzătorul, nici Clientul nu vor fi răspunzători pentru nicio întârziere în îndeplinirea obligațiilor sale în temeiul acestor Termeni, dacă o astfel de întârziere a fost cauzată de circumstanțe care exclud răspunderea, iar o astfel de parte va avea dreptul la o prelungire rezonabilă a termenului pentru îndeplinirea obligațiilor sale.

Autoritatea de supraveghere

Autoritatea de supraveghere: Inspecția Comerțului Slovac (SOI) Inspectoratul SOI pentru Regiunea Bratislava Prievozská 32, P.O. Box 5.820 07 Bratislava 27 Departamentul de Control Tehnic al Produselor și Protecția Consumatorilor tel. nr.: 02/ 58272 172-3 fax nr.: 02/ 58272 170

Mod alternativ de soluționare a litigiilor privind consumatorii

  1. Stimate consumator. Dacă considerați că v-am încălcat drepturile sau nu sunteți mulțumit de modul în care v-am gestionat plângerea, vă rugăm să ne trimiteți cererea de despăgubire la adresa noastră de e-mail: support@netgate.sk
  2. Dacă răspundem negativ la această solicitare sau nu răspundem la ea în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia la adresa de e-mail furnizată sau nu sunteți mulțumit de soluția noastră, atunci, pe baza Legii nr. 102/2014 modificate și a Legii nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum, aveți dreptul la o metodă alternativă (extrajudiciară) de soluționare a litigiilor.
  3. Puteți depune o propunere în modul specificat în secțiunea 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. Pentru a depune o propunere, puteți utiliza formularul, al cărui model este disponibil și pe site-ul web al ministerului relevant și al fiecărei entități de soluționare alternativă a litigiilor.
  4. Lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor la data de 10.4.2016 este aici: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Consumatorul are dreptul de a alege la care dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor menționate mai sus să apeleze. 
  5. Adresa pentru depunerea cererilor în format electronic la Autoritatea slovacă de inspecție a comerțului este ars@soi.sk.
  6. O entitate SAL poate respinge propunerea unui consumator, de exemplu:
  • în cazul în care valoarea cuantificabilă a cererii nu depășește 20 EUR;
  • dacă, având în vedere toate împrejurările, este clar că o soluționare alternativă a litigiilor nu ar putea fi efectuată decât cu un efort disproporționat și așa mai departe.
  1. Un consumator poate depune o plângere și prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor ODR, care este disponibilă online la adresa: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. În acest caz, un consumator care locuiește în UE poate depune o plângere împotriva unui comerciant cu sediul în UE.
  2. Costurile asociate soluționării alternative a litigiilor sunt suportate de fiecare dintre părțile la litigiu separat, fără posibilitatea de rambursare.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Datele cu caracter personal sunt utilizate numai pentru trimiterea expedierii comandate și pentru comunicarea cu clientul.
În conformitate cu articolul 13 alineatul (2) litera (e) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului, datele cu caracter personal ale clientului sunt necesare pentru a putea încheia un contract cu acesta, iar dacă nu ne furnizează date cu caracter personal (nume, prenume, adresă de livrare etc.), atunci nu putem încheia un contract cu el.

Acești Termeni și condiții intră în vigoare începând cu data de 25 mai 2018. Ultima actualizare la 25 mai 2018.